Том 4 № 2 (14)
ДИНАМИКА ИНДЕКСА СЧАСТЬЯ СТРАН В КОНЦЕ XX – НАЧАЛЕ XXI ВЕКА
А.А. Григорьев
DYNAMICS OF COUNTRIES’ HAPPINESS INDEX AT THE END OF XX – THE BEGINNING OF THE XXI CENTURY
A.A. Grigoriev
ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИЕ ОБЩЕСТВА И ФЕНОМЕН ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛЯРИЗАЦИИ
А.Н. Лебедев, О.В. Гордякова
THE PSYCHOLOGICAL CONDITION OF SOCIETY AND THE PSYCHOLOGICAL PHENOMENON OF POLARIZATION
A.N. Lebedev, O.V. Gordyakova
ПРИЗНАКИ СОВМЕСТНОЙ ЖИЗНЕДЕЯТЕЛЬНОСТИ СЕТЕВОГО СООБЩЕСТВА И ЛИЧНОСТНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕГО ЧЛЕНОВ: НА ПРИМЕРЕ СОЦИАЛЬНОЙ СЕТИ ТВИТТЕР. ЧАСТЬ 2. РЕЗУЛЬТАТЫ ЭМПИРИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ
Ю.В. Ковалева
JOINT ACTIVITY’S INDICATIONS OF NETWORK COMMUNITY AND PERSONAL CHARACTERISTICS OF IT’S MEMBERS: ON THE EXAMPLE OF SOCIAL NETWORK TWITTER. PART 2: THE RESULTS OF EMPIRICAL INVESTIGATION
Y.V. Kovaleva
КИБЕРБУЛЛИНГ: ПРЕДПОСЫЛКИ И ПОСЛЕДСТВИЯ
В.П. Шейнов
CYBERBULLING: PREREQUISITE AND IMPLICATIONS
V.P. Sheinov
ОТНОШЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ К ЗНАНИЯМ ПО ПСИХОЛОГИИ
Д.А. Китова, Н.Р. Апреликова
ATTITUDE OF USERS OF SOCIAL NETWORKS TO KNOWLEDGE OF PSYCHOLOGY
D.A. Kitova, N.R. Aprelikova
ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНЫЕ ДЕСКРИПТОРЫ СУБЪЕКТИВНОГО ПЕРЕЖИВАНИЯ ОДИНОЧЕСТВА ПОДРОСТКАМИ. ЧАСТЬ I: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ИССЛЕДОВАНИЮ
О.А. Белобрыкина
DIFFERENTIAL DESCRIPTORS OF SUBJECTIVE EXPERIENCE OF LONELINESS BY TEENAGERS. PART I: THEORETICAL AND METHODICAL APPROACHES TO RESEARCH
O.A. Belobrykina
СУБЪЕКТИВНОЕ ОЩУЩЕНИЕ ОДИНОЧЕСТВА КАК ПРЕДИКТОР СОЗАВИСИМОСТИ
Н.Г. Артемцева
ONE’S SUBJECTIVE FEELINGS OF LONELINESSOF LONELINESS AS n19-02-07PENDENCE PREDICTOR
N.G. Artemtseva
ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ЖЕНЩИН О СВОЕМ РОЛЕВОМ РЕПЕРТУАРЕ
В.А. Баранова, М.А. Утробина
WOMEN’ REPRESENTATIONS ABOUT ITS ROLE REPERTOIRE
V.A. Baranova, M.A. Utrobina
ОБРАЗ ГОРОДА ПРОЖИВАНИЯ В ПРЕДСТАВЛЕНИЯХ ЖИТЕЛЕЙ С РАЗНОЙ ГОРОДСКОЙ ИДЕНТИЧНОСТЬЮ
Е.Н. Покатиловская, Л.В. Шибаева
IMAGE OF A CITY OF ACCOMMODATION IN REPRESENTATIONS OF RESIDENTS WITH DIFFERENT CITY IDENTITY
E.N. Pokatilovskaya, L.V. Shibaeva
КАРТИНЫ МИРА УЧАСТНИКОВ ДОРОЖНОГО ДВИЖЕНИЯ
Ю.И. Лобанова
PICTURES OF THE WORLD OF ROAD USERS
Yu. I. Lobanova
ГАРМОНИЧНОСТЬ ЦЕННОСТНЫХ ОРИЕНТАЦИЙ И СОЦИАЛЬНАЯ ЗРЕЛОСТЬ: НА ПРИМЕРЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ АКТИВНОСТИ
А.А. Акбарова
HARMONIOUS VALUE ORIENTATIONS AND SOCIAL MATURITY: ON THE EXAMPLE OF ECONOMIC ACTIVITY
A.A. Akbarova