Том 1, № 3 (3)
Вклад Б.Д. Парыгина в развитие отечественной социальной психологии
А.Л. Журавлев, И.А. Мироненко
CONTRIBUTION OF B.D. PARYGIN TO THE DEVELOPMENT OF RUSSIAN SOCIAL PSYCHOLOGY
A.L. Zhuravlev, I.A. Mironenko
Психологические отношения человека: история развития и современное состояние исследований
В.П. Позняков
PSYCHOLOGICAL RELATIONS: HISTORY PROCESS AND THE CURRENT STATE OF THE RESEARCHES
V.P. Pozniakov
Первый полет человека в космос: типология представлений коллективной памяти
Т.П. Емельянова, И.Е. Вопилова, А.В. Мишарина
FIRST HUMAN SPACEFLIGHT: COLLECTIVE MEMORIES REPRESENTATIONS' TYPOLOGY
T.P. Emelyanova, I.E. Vopilova, A.V. Misharina
Динамика представлений современных старшеклассников о совести
Л.Ш. Мустафина
DYNAMICS OF SOCIAL REPRESENTATIONS OF THE MODERN SCHOOLCHILDREN OF CONSCIENCE
L.Sh. Mustafina
Факторы формирования и эволюции национальных менталитетов
А.В. Юревич
FACTORS OF FORMATION AND EVOLUTION OF NATIONAL MENTALITIES
A.V. Yurevich
Психология масс в контексте праздничной культуры
М.И. Воловикова
PSYCHOLOGY OF MASS IN THE CONTEXT OF THE HOLIDAY’S CULTURE
M.I. Volovikova
Прикладная социальная психология в деятельности психологической службы промышленного предприятия советского периода (на примере социально-психологической службы производственного объединения "Курганприбор")
А.А. Грачев
APPLIED SOCIAL PSYCHOLOGY IN THE ACTIVITIES OF THE PSYCHOLOGICAL SERVICE OF THE INDUSTRIAL ENTERPRISES IN THE SOVIET PERIOD (ON EXAMPLE OF THE SOCIO-PSYCHOLOGICAL SERVICE OF THE PRODUCTION ENTERPRISES «KURGANPRIBOR»)
A.A. Grachev
Экономические условия жизнедеятельности и факторы коррупции в экономическом сознании старшеклассников
Д.А. Китова
THE ECONOMIC CONDITIONS OF THE LIFE ACTIVITY AND THE FACTORS OF CORRUPTION IN THE UPPERCLASSMEN’S CONSCIOUS
D.A. Kitova
Восприятие отечественного и зарубежного брендов одежды российскими потребителями
Н.В. Антонова, А. Кумар, М.А. Солорева
THE PERCEPTION OF RUSSIAN AND FOREIGN CLOTHING BRANDS BY RUSSIAN CONCUMERS
N.V. Antonova, A. Kumar, M.A. Soloreva
Влияние классического обусловливания на аттитюд к рекламируемому бренду
Б.Г. Ребзуев, Е.А. Худякова
THE INFLUENCE OF CLASSICAL CONDITIONING ON ATTITUDE TOWARD THE ADVERTISED BRAND
B.G. Rebzuev, C.A. Khudyakova