Том 1, № 3 (3)
![](/engine_lib/engine/img/0.gif)
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Вклад Б.Д. Парыгина в развитие отечественной социальной психологии
А.Л. Журавлев, И.А. Мироненко
CONTRIBUTION OF B.D. PARYGIN TO THE DEVELOPMENT OF RUSSIAN SOCIAL PSYCHOLOGY
A.L. Zhuravlev, I.A. Mironenko
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Психологические отношения человека: история развития и современное состояние исследований
В.П. Позняков
PSYCHOLOGICAL RELATIONS: HISTORY PROCESS AND THE CURRENT STATE OF THE RESEARCHES
V.P. Pozniakov
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Первый полет человека в космос: типология представлений коллективной памяти
Т.П. Емельянова, И.Е. Вопилова, А.В. Мишарина
FIRST HUMAN SPACEFLIGHT: COLLECTIVE MEMORIES REPRESENTATIONS' TYPOLOGY
T.P. Emelyanova, I.E. Vopilova, A.V. Misharina
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Динамика представлений современных старшеклассников о совести
Л.Ш. Мустафина
DYNAMICS OF SOCIAL REPRESENTATIONS OF THE MODERN SCHOOLCHILDREN OF CONSCIENCE
L.Sh. Mustafina
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Факторы формирования и эволюции национальных менталитетов
А.В. Юревич
FACTORS OF FORMATION AND EVOLUTION OF NATIONAL MENTALITIES
A.V. Yurevich
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Психология масс в контексте праздничной культуры
М.И. Воловикова
PSYCHOLOGY OF MASS IN THE CONTEXT OF THE HOLIDAY’S CULTURE
M.I. Volovikova
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Прикладная социальная психология в деятельности психологической службы промышленного предприятия советского периода (на примере социально-психологической службы производственного объединения "Курганприбор")
А.А. Грачев
APPLIED SOCIAL PSYCHOLOGY IN THE ACTIVITIES OF THE PSYCHOLOGICAL SERVICE OF THE INDUSTRIAL ENTERPRISES IN THE SOVIET PERIOD (ON EXAMPLE OF THE SOCIO-PSYCHOLOGICAL SERVICE OF THE PRODUCTION ENTERPRISES «KURGANPRIBOR»)
A.A. Grachev
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Экономические условия жизнедеятельности и факторы коррупции в экономическом сознании старшеклассников
Д.А. Китова
THE ECONOMIC CONDITIONS OF THE LIFE ACTIVITY AND THE FACTORS OF CORRUPTION IN THE UPPERCLASSMEN’S CONSCIOUS
D.A. Kitova
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Восприятие отечественного и зарубежного брендов одежды российскими потребителями
Н.В. Антонова, А. Кумар, М.А. Солорева
THE PERCEPTION OF RUSSIAN AND FOREIGN CLOTHING BRANDS BY RUSSIAN CONCUMERS
N.V. Antonova, A. Kumar, M.A. Soloreva
![](/engine/doc_icons/default/uactdoc.gif)
Влияние классического обусловливания на аттитюд к рекламируемому бренду
Б.Г. Ребзуев, Е.А. Худякова
THE INFLUENCE OF CLASSICAL CONDITIONING ON ATTITUDE TOWARD THE ADVERTISED BRAND
B.G. Rebzuev, C.A. Khudyakova